Sorry voor dubbelpost, maar het is noodzakelijk x)
Vandaag gaan we de laatste dingen inpakken, dus het wordt al spannend. Om ongeveer 2 uur 's nachts gaan we richting Weeze, Duitsland, naar het vliegveld. En moe dat ik ga zijn Ö Gisteren kon ik al niet slapen voor 3 uur. Dan 's ochtends om 06.45 vliegen, en dan maken we ook nog een tussenlanding in Sharem el Sheik. Dan nog maar 20 minuten vliegen naar Hurghada. Maar wel 2x meer kans op vliegtuigpech XD
Natuurlijk wil ik jullie op de hoogte houden, maar dat gaat niet. No internetto daaro... Dus ik ga elke avond schrijven in mijn echte logboek. (Bij de Efteling van The Flying Dutchman x') ) Dus jullie horen achteraf wel hoe alles was, en natuurlijk het nieuws over de Egyptische boyz. ^^ Noughty Mary. ;D Maargoed. Ik ga deze site missen! Ik wil eigenlijk helemaal niet mee! Oh ja, verrassing voor mijn zussie: Wij gaan naar die schepen [als het goed is op mijn verjaardag] en daarna naar Kapitein Haak, een restaurant helemaal in pirate-stijl! JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!
Post by Katherina Beckett on Aug 2, 2009 12:18:52 GMT 1
Heel veel plezier Marytje! (Je leest dit vast niet meer maar toch XD) Hopen dat je wat leuke boys scoort (Hopen dat ze beter zijn in Egypte dan in Frankrijk want daar waren ze.. naja.. niet leuk uit eigen ervaring -_- ) En we willen wel alles horen uit je logboekie als je terug bent hoor ^^ We zullen je missen xx
Letting everyone down would be my greatest unhappiness..