Post by Captain Jack Sparrow on Sept 2, 2008 22:01:33 GMT 1
{Captain Jack Sparrow}
Voor en achternaam: Jack Sparrow
Leeftijd:44 jaar maar ik lijk 32.
Geslacht:what stond hier ook alweer glup..hik.. owjah ik ben een man!
Woonplaats: Ik heb niet echt een woonplaats, ik zwerf rond op mijn prachtige schip,maar waar ik me toch het meest thuis voel, is the Black Pearl.
Burgerlijke status:Pirate
Relatie: met niemand.. ik hou van vrijheid.
Famillie: Mijn vader heb ik nog, hij is de bewaker van het logboek met de piratenregels,mn moeder is dood.
Huisdieren: Geen.
Uiterlijk:
Kleur Haar:Dreadlocks,bruin,zwart,lichtbruin tinten.
Kleur Ogen:Helder bruin.
Huidskleur:Getind
Kleding: Ik draag een mooi rood doek om mijn hoofd, ik heb verschillende kleuren kralen in mijn haar (vlecht) ik heb een witte piraten vest aan met daarop een lange soort jas in het grijs blauw, ik draag veel riemen, ik heb een wit-rode sjaal om mn middel gewikkeld, en ik heb een donkerbruine broek aan met daaronder donkerbruinige laarzen. Ik draag ook veel ringen, sjaaltjes los om mn handen heen gewikkeld,sieraden kettingen armbanden enz.
Natuurlijk heb ik ook wapens.. ik heb een Rapier, dat is een lange dunne smalle zwaard,een pistool met wat kruit maar niet echt veel meer. En ik heb een simpele zakmes, een compas die ik altijd bij me heb,en mijn geweten, ook heel belangrijk. Verder hou ik van mijn kleding style en niemand verander me. of ik doe het zelf..
Innerlijk
Karakter:Gek,Slim,Leuk,Gestoord,Oneerlijk,Eerlijk,Stoer,Heldhaftig,Ik kan heel lief zijn...enne sommige noemen mij Sexy..
Verleden/Biografie:Ik was vroeger al een piraat, van jongs afaan heb ik samen met mn vader op het schip doorgebracht, een mooie tijd maar helaas door al die rum kan ik weinig herinneren.
Goede Eigenschappen:Dat ik heeeel soms lief kan zijn...
Slechte Eigenschappen:Dat ik soms de weg kwijt ben.
Houdt van:The Black Pearl,Vrijheid,Rijkdom en Avontuur.
Hekel aan:De Galg,en de hele Indische Company,en uuhm Lord Beckett!...
Pirate?:Ja, tuurlijk, de grootste van de zeven ze... of wacht de hele wereld Ghehe.
Favoriete Schip:The Black Pearl
Overige Info:This is the day,you almost cougt: Captain Jack Sparrow
-Pirate