Post by Katherina Beckett on Dec 21, 2008 19:27:38 GMT 1
Het was een koude winter dag,
En in het grote paleis van de Engelse koninklijke familie zat een meisje van ongeveer 16 jaar voor het raam.
Ze staarde naar buiten naar de witte sneeuw.
'Lieverd?!!.. kom je eten?' hoorde ze haar vader vanaf beneden roepen,
Een tijdje later stond Kate op en renden de trap af,
'Jij bent snel..'zei Koning Florence toen Kate de eetzaal binnen kwam,
Kate ging zonder wat te zeggen aan tafel zitten.
Er gingen stille minuten voorbij,
'Ik mis mam..'zei Kate zacht en Koning Florence zuchten,
'Ik ook Lieverd.. ik ook' zei hij en Kate staarde naar haar eten.
Het was precies tien jaar geleden dat haar moeder, voormalig Koningin van Engeland, was overleden.
'Morgen komen Jack Sparrow zijn vrouw en zijn dochter dineren..'zei Koning Florence en Kate keek op.
'Komt Cate?.'zei ze en ze voelde zich al wat blijer.
'Ja Caitlin..'zei Koning Florence corriserend,
Een tijdje later liep Kate fluitend door de gangen van het paleis,
Eindelijk zou Cate weer komen,
Ze had haar lang niet gezien.
Het was de volgende dag en Kate zat op haar kamer,
Opeens ging de deurbel en Kate sprinten op en renden de trap af,
De bediende had de deur al open gedaan en Koning Florence was ook al bij de deur.
Het was Jack met zijn familie, Kate stond op de laatste tree van de trap op haar tenen, Ze probeerde over haar vader's hoofd heen te kijken om te kijken of ze Cate zag.
Maar ze kwamen al binnen,
Jack keek rond in de hal en zag Kate op de trap staan.
'Hey Kate lang niet gezien..'zei hij en gaf haar een hand,
'Hallo Mr. Sparrow..'zei Kate beleefd en daarna zag ze Christina, Cate's moeder.
'Hallo Mrs. Sparrow..'zei Kate en Christina keek haar aan,
'Hey Lieverdje..'zei ze met haar liefelijke stem en ze knuffelde Kate even, Ze vond Cate's moeder altijd zo aardig, Zo kon ze toch nog wat moeder liefde voelen.
En toen zag ze een meisje met lange bruine haren van ongeveer 13 jaar, 'CATEJE!!..'riep Kate ongenant en vloog haar om haar nek,
'KATE!..'zei Cate en knuffelde haar terug.
De meiden begonnen meteen tegen elkaar te praten over van alles en nog wat,
Kate zag in haar ooghoeken dat haar vader nog iemand begroeten en ze keek richting de deur.
Er kwam een jonge man van ongeveer 24 jaar,
'Lord Beckett.. dit in mijn dochter Kate Florence..'zei Koning Florence en de jongen kwam richting Kate.
'Het is een eer u te ontmoeten..'zei de jonge man en gaf haar een kus op haar hand, Ze voelden zijn zachte lippen op haar huid prikkelen en ze lachten flauwtjes terwijl ze in zijn blauwe ogen keek.
'Van.. hetzelfde..'zei Kate terwijl haar hoofd rood aanliep en Cate giechelden.
'Lord Beckett is meegekomen met de familie Sparrow voor zaken' zei Koning Florence en Kate knikten.
Toen het avond was zaten ze allemaal aan tafel voor een groot diner.
Kate zat tegen over Lord Beckett en Cate zat naast haar..
En in het grote paleis van de Engelse koninklijke familie zat een meisje van ongeveer 16 jaar voor het raam.
Ze staarde naar buiten naar de witte sneeuw.
'Lieverd?!!.. kom je eten?' hoorde ze haar vader vanaf beneden roepen,
Een tijdje later stond Kate op en renden de trap af,
'Jij bent snel..'zei Koning Florence toen Kate de eetzaal binnen kwam,
Kate ging zonder wat te zeggen aan tafel zitten.
Er gingen stille minuten voorbij,
'Ik mis mam..'zei Kate zacht en Koning Florence zuchten,
'Ik ook Lieverd.. ik ook' zei hij en Kate staarde naar haar eten.
Het was precies tien jaar geleden dat haar moeder, voormalig Koningin van Engeland, was overleden.
'Morgen komen Jack Sparrow zijn vrouw en zijn dochter dineren..'zei Koning Florence en Kate keek op.
'Komt Cate?.'zei ze en ze voelde zich al wat blijer.
'Ja Caitlin..'zei Koning Florence corriserend,
Een tijdje later liep Kate fluitend door de gangen van het paleis,
Eindelijk zou Cate weer komen,
Ze had haar lang niet gezien.
Het was de volgende dag en Kate zat op haar kamer,
Opeens ging de deurbel en Kate sprinten op en renden de trap af,
De bediende had de deur al open gedaan en Koning Florence was ook al bij de deur.
Het was Jack met zijn familie, Kate stond op de laatste tree van de trap op haar tenen, Ze probeerde over haar vader's hoofd heen te kijken om te kijken of ze Cate zag.
Maar ze kwamen al binnen,
Jack keek rond in de hal en zag Kate op de trap staan.
'Hey Kate lang niet gezien..'zei hij en gaf haar een hand,
'Hallo Mr. Sparrow..'zei Kate beleefd en daarna zag ze Christina, Cate's moeder.
'Hallo Mrs. Sparrow..'zei Kate en Christina keek haar aan,
'Hey Lieverdje..'zei ze met haar liefelijke stem en ze knuffelde Kate even, Ze vond Cate's moeder altijd zo aardig, Zo kon ze toch nog wat moeder liefde voelen.
En toen zag ze een meisje met lange bruine haren van ongeveer 13 jaar, 'CATEJE!!..'riep Kate ongenant en vloog haar om haar nek,
'KATE!..'zei Cate en knuffelde haar terug.
De meiden begonnen meteen tegen elkaar te praten over van alles en nog wat,
Kate zag in haar ooghoeken dat haar vader nog iemand begroeten en ze keek richting de deur.
Er kwam een jonge man van ongeveer 24 jaar,
'Lord Beckett.. dit in mijn dochter Kate Florence..'zei Koning Florence en de jongen kwam richting Kate.
'Het is een eer u te ontmoeten..'zei de jonge man en gaf haar een kus op haar hand, Ze voelden zijn zachte lippen op haar huid prikkelen en ze lachten flauwtjes terwijl ze in zijn blauwe ogen keek.
'Van.. hetzelfde..'zei Kate terwijl haar hoofd rood aanliep en Cate giechelden.
'Lord Beckett is meegekomen met de familie Sparrow voor zaken' zei Koning Florence en Kate knikten.
Toen het avond was zaten ze allemaal aan tafel voor een groot diner.
Kate zat tegen over Lord Beckett en Cate zat naast haar..