Post by Katherina Beckett on Nov 23, 2008 16:16:57 GMT 1
Jack haalde uit naar achter waardoor er een bewaker een elleboog in zijn gezicht kreeg,
Hij schreeuwde het uit van de pijn en rolde op de grond.
Jack begon als een gek om zich heen te slaan,
Maar er kwamen teveel bewakers waardoor Jack niks meer kon doen.
Een tijdje later liepen ze door de grote poort naar een plein waar de galg stond, Ze sloten aan in een lage rij van Pirates die stonden te wachten op hun dood.
Jack was ondertussen geketend met zijn armen aan zijn benen waardoor lopen moeilijk was.
Becky stond voor hem in de rij,
In de verte zag Becky Kate staan, Ze zag er schoon en netjes uit vergeleken met alle andere Piraten die in de rij stonden.
Beckett stond naast haar met een gemene glimlach.
'Je hoeft dit niet te zien hoor lieverd..'zei Beckett lief tegen Kate,
'Ik kan er wel tegen als je dat soms bedoelt..'zei Kate koud en staarde strak vooruit terwijl ze wat waaierden met haar waaier.
'Zo bedoelde ik het niet schat..'zei Beckett en kusten haar hand charmant en hij liep naar Mr. Mercer die een eindje verderop stond,
Kate zag Becky in de rij staan en ze voelde een steek in haar buik.
Ze kon aanzien hoe al die Pirates werden opgehangen,
Maar Kate bedacht zich dat ze liever niet wilden zien hoe Becky opgehangen zou worden.
Er kwam een man aanlopen en hij begon een lijst van daden op te lezen,
'Tfoe.. Alsof ik dat allemaal gedaan heb..'zei Becky en zwierpte met haar haar dat in Jack's gezicht kwam.
'Hou je haar thuis ja?... En je hebt vast wel één van die dingen gedaan, Anders kan je jezelf geen Pirate noemen..'zei Jack.
'Nou.. Er zijn veel slechtere Pirates hier dan mij..'zei Becky eigenwijs en deed weer een gedwongen stap naar voren in de rij.
Na een paar minuten was het zover,
Becky en Jack waren aan de beurt,
Ze stapten op het plateau en liepen richting de galg waar de stroppen die al om duizenden andere Pirate halsen hadden gezeten hingen.
Becky bedacht zich dat er dit keer geen ander Pirates waren die ze konden redden.
De mede Pirates die ook in het rijtje stonden kregen de strop om en Jack daarna,
Toen liep de beul naar Becky toe maar ze stapten naar voren,
'WACHT!!..'schreeuwde Becky en probeerde haar geketende handen naar voren te doen.
'LORD BECKETT?!!..'schreeuwde Becky en Beckett keek op.
Hij draaide met zijn ogen 'Niet zij weer..'zei Beckett en maakten een gebaar dat de beul haar gewoon moest ophangen.
Kate keek van Beckett naar Becky en haar maag draaide.
'Verdienen wij dit wel?.. Na alles wat we gedaan hebben?..'schreeuwde Becky.
'Ik bedoel.. Als je ons ophangt zijn we zo dood!..'schreeuwde ze.
'Wat probeer jij?..'schreeuwde Beckett richting Becky.
'Nou.. wat ik zeg.. Ik verdien opseminst marteling!!..'schreeuwde Becky en Jack grijnsde,
'Dat kind is gek..'zei Jack tegen een andere Pirate naast zich.
'Je hebt helemaal gelijk..'schreeuwde Beckett gemeen.
Becky knikten tevreden.
'PAKT DIE TWEE PIRATES EN LAAT ZE VOELEN WAT PIJN IS!!..'schreeuwde Beckett en Jack keek angstig naar Becky.
'80 zweepslagen lijkt me genoeg..'zei Beckett.
Ze werden opgepakt en mee genomen naar donkere cellen..
Hij schreeuwde het uit van de pijn en rolde op de grond.
Jack begon als een gek om zich heen te slaan,
Maar er kwamen teveel bewakers waardoor Jack niks meer kon doen.
Een tijdje later liepen ze door de grote poort naar een plein waar de galg stond, Ze sloten aan in een lage rij van Pirates die stonden te wachten op hun dood.
Jack was ondertussen geketend met zijn armen aan zijn benen waardoor lopen moeilijk was.
Becky stond voor hem in de rij,
In de verte zag Becky Kate staan, Ze zag er schoon en netjes uit vergeleken met alle andere Piraten die in de rij stonden.
Beckett stond naast haar met een gemene glimlach.
'Je hoeft dit niet te zien hoor lieverd..'zei Beckett lief tegen Kate,
'Ik kan er wel tegen als je dat soms bedoelt..'zei Kate koud en staarde strak vooruit terwijl ze wat waaierden met haar waaier.
'Zo bedoelde ik het niet schat..'zei Beckett en kusten haar hand charmant en hij liep naar Mr. Mercer die een eindje verderop stond,
Kate zag Becky in de rij staan en ze voelde een steek in haar buik.
Ze kon aanzien hoe al die Pirates werden opgehangen,
Maar Kate bedacht zich dat ze liever niet wilden zien hoe Becky opgehangen zou worden.
Er kwam een man aanlopen en hij begon een lijst van daden op te lezen,
'Tfoe.. Alsof ik dat allemaal gedaan heb..'zei Becky en zwierpte met haar haar dat in Jack's gezicht kwam.
'Hou je haar thuis ja?... En je hebt vast wel één van die dingen gedaan, Anders kan je jezelf geen Pirate noemen..'zei Jack.
'Nou.. Er zijn veel slechtere Pirates hier dan mij..'zei Becky eigenwijs en deed weer een gedwongen stap naar voren in de rij.
Na een paar minuten was het zover,
Becky en Jack waren aan de beurt,
Ze stapten op het plateau en liepen richting de galg waar de stroppen die al om duizenden andere Pirate halsen hadden gezeten hingen.
Becky bedacht zich dat er dit keer geen ander Pirates waren die ze konden redden.
De mede Pirates die ook in het rijtje stonden kregen de strop om en Jack daarna,
Toen liep de beul naar Becky toe maar ze stapten naar voren,
'WACHT!!..'schreeuwde Becky en probeerde haar geketende handen naar voren te doen.
'LORD BECKETT?!!..'schreeuwde Becky en Beckett keek op.
Hij draaide met zijn ogen 'Niet zij weer..'zei Beckett en maakten een gebaar dat de beul haar gewoon moest ophangen.
Kate keek van Beckett naar Becky en haar maag draaide.
'Verdienen wij dit wel?.. Na alles wat we gedaan hebben?..'schreeuwde Becky.
'Ik bedoel.. Als je ons ophangt zijn we zo dood!..'schreeuwde ze.
'Wat probeer jij?..'schreeuwde Beckett richting Becky.
'Nou.. wat ik zeg.. Ik verdien opseminst marteling!!..'schreeuwde Becky en Jack grijnsde,
'Dat kind is gek..'zei Jack tegen een andere Pirate naast zich.
'Je hebt helemaal gelijk..'schreeuwde Beckett gemeen.
Becky knikten tevreden.
'PAKT DIE TWEE PIRATES EN LAAT ZE VOELEN WAT PIJN IS!!..'schreeuwde Beckett en Jack keek angstig naar Becky.
'80 zweepslagen lijkt me genoeg..'zei Beckett.
Ze werden opgepakt en mee genomen naar donkere cellen..