Post by Katherina Beckett on Oct 15, 2008 19:18:12 GMT 1
Het was vroeg in de ochtend Kate lag in haar bed en opende haar ogen,
Ze keek opzei en zag dat de andere helft van het Bed leeg was, Cutler was blijkbaar al wakker.
Kate deed haar wit met gebloemde lange badjas aan en ze liep naar beneden richting de Eetzaal.
De wachters naar de deur van de eetzaal deden de grote deuren open en Kate liep de grote zaal binnen.
Aan het einde van de veel te lange tafel zag ze Beckett rustig zijn krant te lezen,
'Goedemorgen..'zei Kate opgewekt en Beckett keek op van zijn krant,
'Goedemorgen schoonheid..'zei hij met een lach en schoof een stoel voor Kate naar achter vlak naast die van hem.
Kate ging zitten en pakten wat vers gebakken brood.
Opeens gingen de deuren van de eetzaal weer open en Caitlin kwam binnen gelopen,
'Hey Caitlin..'zei Kate en lachden vriendelijk naar haar.
'Goedemorgen Kate... En Beckett..'zei Caitlin.
'Het is Lord Beckett voor jou..'zei Beckett kort af en keek niet weg van zijn krant.
Kate legde even haar hand op zijn pols en keek hem met een 'Doe alsjeblieft aardig tegen elkaar' blik aan.
Caitlin pakten voorzichtig een croissantje en wat jam.
Opeens ging de deur weer open en kwam Mr. Mercer binnen gelopen, Met grote stappen liep hij op Beckett af,
Hij maakte nog een kleine buiging richting Kate en gaf Beckett een brief.
Zonder te bedanken pakten Beckett de brief,
Hij maakten de brief open en las hem,
Na een tijdje stilte sloeg Beckett de brief op de tafel waardoor Caitlin schrok en slaakte een gilletje,
Beckett negeerden dat en wende zich weer tot Mr. Mercer,
'Ik ga hem zo beantwoorden..'zei Beckett en stopten de brief in de zak van zijn jasje.
Mr. Mercer knikten en liep met grote passen richting de deur.
Beckett zuchten een keer en keek naar Kate,
'Wat stond erin..?'zei Kate die al wel wist wat erin zou staan,
'Ik wordt weer opweg gestruud..'zei Beckett en keek naar de grond.
Kate voelden een steek door haar buik, Hij kon niet alweer weg gaan, Hij was net terug, dacht Kate en keek Beckett langdurig aan.
Beckett pakten de brief uit zijn zak en gaf hem aan Kate,
Ze las hem door en zuchten diep,
'Ik kan je echt niet zolang missen' zei Kate en keek hem in zijn ogen.
'Ik weet het Lieverd.. Ik jou ook niet' zei Beckett..
Ze keek opzei en zag dat de andere helft van het Bed leeg was, Cutler was blijkbaar al wakker.
Kate deed haar wit met gebloemde lange badjas aan en ze liep naar beneden richting de Eetzaal.
De wachters naar de deur van de eetzaal deden de grote deuren open en Kate liep de grote zaal binnen.
Aan het einde van de veel te lange tafel zag ze Beckett rustig zijn krant te lezen,
'Goedemorgen..'zei Kate opgewekt en Beckett keek op van zijn krant,
'Goedemorgen schoonheid..'zei hij met een lach en schoof een stoel voor Kate naar achter vlak naast die van hem.
Kate ging zitten en pakten wat vers gebakken brood.
Opeens gingen de deuren van de eetzaal weer open en Caitlin kwam binnen gelopen,
'Hey Caitlin..'zei Kate en lachden vriendelijk naar haar.
'Goedemorgen Kate... En Beckett..'zei Caitlin.
'Het is Lord Beckett voor jou..'zei Beckett kort af en keek niet weg van zijn krant.
Kate legde even haar hand op zijn pols en keek hem met een 'Doe alsjeblieft aardig tegen elkaar' blik aan.
Caitlin pakten voorzichtig een croissantje en wat jam.
Opeens ging de deur weer open en kwam Mr. Mercer binnen gelopen, Met grote stappen liep hij op Beckett af,
Hij maakte nog een kleine buiging richting Kate en gaf Beckett een brief.
Zonder te bedanken pakten Beckett de brief,
Hij maakten de brief open en las hem,
Na een tijdje stilte sloeg Beckett de brief op de tafel waardoor Caitlin schrok en slaakte een gilletje,
Beckett negeerden dat en wende zich weer tot Mr. Mercer,
'Ik ga hem zo beantwoorden..'zei Beckett en stopten de brief in de zak van zijn jasje.
Mr. Mercer knikten en liep met grote passen richting de deur.
Beckett zuchten een keer en keek naar Kate,
'Wat stond erin..?'zei Kate die al wel wist wat erin zou staan,
'Ik wordt weer opweg gestruud..'zei Beckett en keek naar de grond.
Kate voelden een steek door haar buik, Hij kon niet alweer weg gaan, Hij was net terug, dacht Kate en keek Beckett langdurig aan.
Beckett pakten de brief uit zijn zak en gaf hem aan Kate,
Ze las hem door en zuchten diep,
'Ik kan je echt niet zolang missen' zei Kate en keek hem in zijn ogen.
'Ik weet het Lieverd.. Ik jou ook niet' zei Beckett..