Post by Katherina Beckett on Nov 28, 2008 10:55:16 GMT 1
De meiden keken elkaar aan,
'Wat een vreemd gezicht..'lachden Kate die naar Cate keek die helemaal blank was.
Cate lachden toen ze zichzelf in de spiegel bekeek.
'Maar nu moeten we verder met mijn plan..'zei Cate en Norrington, Beckett en Kate knikten,
'Wat was je van plan?..'vroeg Beckett.
'Nou kijk.. Ik en Kate gaan te paard richting het Fort.. Waar Lord Deen is..'begon Cate, 'Geen spraken van..'zei Beckett er doorheen,
'Waarom niet?..'zei Cate die zich irriteerde aan het feit dat ze haar verhaal niet kon afmaken.
'Omdat.. Ik laat Kate niet alleen door dat donkere bos.. En al helemaal niet naar Lord Deen' zei Beckett kortaf.
Cate rolden met haar ogen,
'Komop, De meiden kunnen heus wel voor zichzelf zorgen..'zei Norrington en keek Beckett recht in de ogen.
Beckett keek hem boos aan en Kate liep naar Beckett toe,
'Lieverd.. Niet zo bezorgd.. Ik kan het heus wel..'lachden Kate en pakten zijn arm.
Beckett keek haar bezorgd aan en Kate lachden.
'Het lukt ons wel..'zei Kate en knipoogde naar hem.
'Oke vooruit dan.. maar je doet wel voorzichtig!..'zei Beckett snel.
'Tuurlijk.. Wat dacht jij dan..' Lachten Kate en kusten hem op zijn wang.
Na een tijdje stonden ze buiten voor het boerderijtje,
'Oke dus wij rijden er naar toe en misleiden Deen..'zei Cate en Kate knikten.
Cate stapten op het zwarte paard en Norrington keek haar aan,
'Wees voorzichtig..'zei hij en Cate knikten.
Beckett pakten Kate vast en gaf haar een volle zoen op de mond.
'Dat doen jullie later maar, Als Lord Deen verwijdert is..'Lachten Cate en reed een rondje,
'Jaja..'zei Kate en keek Cate aan en ze stapten op het witte paard van Beckett.
'Wees ook voorzichtig..'zei Beckett die Kate's hand pakten en die kusten,
Kate knikten en gaf hem een hand kus gebaartje en de meiden reden weg in volle galop.
Na een tijdje door het donkere bos gegaloppeerd te hebben zagen ze in de verte het Fort,
De hele stad was al aardig verwoest,
Een tijdje geleden liepen en renden er overal mensen,
Maar nu was het stil en verlaten.
'Kom deze kant op..'zei Cate en Kate volgden haar.
Ze liepen langs een klein padje naar beneden en zagen de schepen van Lord Deen.
'Zo.. Hij heeft zo'n beetje alle schepen van de haven in Duitsland gebruikt.. De sukkel' zei Cate en voelde wat woede opspillen.
'Rustig gebruikt die woeden maar voor als je Lord Deen tegen komt..'lachten Kate en zwierde het vervelende bruine haar uit haar gezicht,
'Die pruiken jeuken zo..'zei Cate en Kate knikten.
'Ik ben benieuwt of hij erin trapt..'zei Kate en ze liepen naar het Fort van Beckett die was overgenomen door Lord Deen.
Eenmaal de paarden vastgezet klommen ze door het raam van één van de kamers in het Fort,
De deuren werden goed bewaakt dus ze moesten uitkijken.
Ze liepen door de gangen en hoorde geluid komen uit het kantoor van Beckett.
'Dit is het plan..'zei Cate en verluisterde wat in Kate's oor,
'Wat?!.. dat ga ik niet doen!.. Wat als hij me door heeft?'zei Kate snel en keek haar angstig aan.
'Heeftie niet geloof me..'zei Cate en dieuwde Kate richting de deur.
Kate liep langzaam naar de deur en klopten er drie keer op.
'Binnen?..'hoorde ze de zware stem van Deen zeggen en ze begon te trillen op haar benen, Maar Kate deed de deur open en stapten naar binnen.
'Miss. Klautiz?..Wat doe jij hier?..'vroeg Deen die haar blijkbaar niet doorhad en Kate zuchten even.
'Ik kom je een aanbod doen..'zei Kate en ging op zijn bureau zitten,
'En wat mag dat zijn?..'zei Deen die sluw dichterbij kwam.
'Ik heb Kate Beckett.. En ik ga wraak nemen op haar en Lord Beckett, Door Kate aan jou te geven..'lachden Kate en probeerde Cate's gemende blik op te zetten wat aardig lukten.
'Mooi..'zei Lord Deen en kwam dichterbij,
'Ik.. umm.. Dat is toch wat je wou?..'zei Kate die zich ongemakkelijk begon te voelen.
'Ja..'zei Deen kortaf en stond op uit zijn stoel.
Hij liep om het bureau van Beckett heen en stond nu vlak voor Kate,
'Shit!.. zou hij me door hebben?..'dacht Kate en keek hem aan.
'Alsof ik die groene ogen niet zou herkennen!!..'schreeuwde Deen uit het niks en trok de pruik van Kate's hoofd.
Kate schrok van zijn onverwachte beweging en viel op de grond.
Deen pakten haar bij haar armen en trok haar omhoog.
'Nu kan je geen kant meer op!!..'schreeuwde hij..
'Wat een vreemd gezicht..'lachden Kate die naar Cate keek die helemaal blank was.
Cate lachden toen ze zichzelf in de spiegel bekeek.
'Maar nu moeten we verder met mijn plan..'zei Cate en Norrington, Beckett en Kate knikten,
'Wat was je van plan?..'vroeg Beckett.
'Nou kijk.. Ik en Kate gaan te paard richting het Fort.. Waar Lord Deen is..'begon Cate, 'Geen spraken van..'zei Beckett er doorheen,
'Waarom niet?..'zei Cate die zich irriteerde aan het feit dat ze haar verhaal niet kon afmaken.
'Omdat.. Ik laat Kate niet alleen door dat donkere bos.. En al helemaal niet naar Lord Deen' zei Beckett kortaf.
Cate rolden met haar ogen,
'Komop, De meiden kunnen heus wel voor zichzelf zorgen..'zei Norrington en keek Beckett recht in de ogen.
Beckett keek hem boos aan en Kate liep naar Beckett toe,
'Lieverd.. Niet zo bezorgd.. Ik kan het heus wel..'lachden Kate en pakten zijn arm.
Beckett keek haar bezorgd aan en Kate lachden.
'Het lukt ons wel..'zei Kate en knipoogde naar hem.
'Oke vooruit dan.. maar je doet wel voorzichtig!..'zei Beckett snel.
'Tuurlijk.. Wat dacht jij dan..' Lachten Kate en kusten hem op zijn wang.
Na een tijdje stonden ze buiten voor het boerderijtje,
'Oke dus wij rijden er naar toe en misleiden Deen..'zei Cate en Kate knikten.
Cate stapten op het zwarte paard en Norrington keek haar aan,
'Wees voorzichtig..'zei hij en Cate knikten.
Beckett pakten Kate vast en gaf haar een volle zoen op de mond.
'Dat doen jullie later maar, Als Lord Deen verwijdert is..'Lachten Cate en reed een rondje,
'Jaja..'zei Kate en keek Cate aan en ze stapten op het witte paard van Beckett.
'Wees ook voorzichtig..'zei Beckett die Kate's hand pakten en die kusten,
Kate knikten en gaf hem een hand kus gebaartje en de meiden reden weg in volle galop.
Na een tijdje door het donkere bos gegaloppeerd te hebben zagen ze in de verte het Fort,
De hele stad was al aardig verwoest,
Een tijdje geleden liepen en renden er overal mensen,
Maar nu was het stil en verlaten.
'Kom deze kant op..'zei Cate en Kate volgden haar.
Ze liepen langs een klein padje naar beneden en zagen de schepen van Lord Deen.
'Zo.. Hij heeft zo'n beetje alle schepen van de haven in Duitsland gebruikt.. De sukkel' zei Cate en voelde wat woede opspillen.
'Rustig gebruikt die woeden maar voor als je Lord Deen tegen komt..'lachten Kate en zwierde het vervelende bruine haar uit haar gezicht,
'Die pruiken jeuken zo..'zei Cate en Kate knikten.
'Ik ben benieuwt of hij erin trapt..'zei Kate en ze liepen naar het Fort van Beckett die was overgenomen door Lord Deen.
Eenmaal de paarden vastgezet klommen ze door het raam van één van de kamers in het Fort,
De deuren werden goed bewaakt dus ze moesten uitkijken.
Ze liepen door de gangen en hoorde geluid komen uit het kantoor van Beckett.
'Dit is het plan..'zei Cate en verluisterde wat in Kate's oor,
'Wat?!.. dat ga ik niet doen!.. Wat als hij me door heeft?'zei Kate snel en keek haar angstig aan.
'Heeftie niet geloof me..'zei Cate en dieuwde Kate richting de deur.
Kate liep langzaam naar de deur en klopten er drie keer op.
'Binnen?..'hoorde ze de zware stem van Deen zeggen en ze begon te trillen op haar benen, Maar Kate deed de deur open en stapten naar binnen.
'Miss. Klautiz?..Wat doe jij hier?..'vroeg Deen die haar blijkbaar niet doorhad en Kate zuchten even.
'Ik kom je een aanbod doen..'zei Kate en ging op zijn bureau zitten,
'En wat mag dat zijn?..'zei Deen die sluw dichterbij kwam.
'Ik heb Kate Beckett.. En ik ga wraak nemen op haar en Lord Beckett, Door Kate aan jou te geven..'lachden Kate en probeerde Cate's gemende blik op te zetten wat aardig lukten.
'Mooi..'zei Lord Deen en kwam dichterbij,
'Ik.. umm.. Dat is toch wat je wou?..'zei Kate die zich ongemakkelijk begon te voelen.
'Ja..'zei Deen kortaf en stond op uit zijn stoel.
Hij liep om het bureau van Beckett heen en stond nu vlak voor Kate,
'Shit!.. zou hij me door hebben?..'dacht Kate en keek hem aan.
'Alsof ik die groene ogen niet zou herkennen!!..'schreeuwde Deen uit het niks en trok de pruik van Kate's hoofd.
Kate schrok van zijn onverwachte beweging en viel op de grond.
Deen pakten haar bij haar armen en trok haar omhoog.
'Nu kan je geen kant meer op!!..'schreeuwde hij..